עוברים דירה

נעבור את זה יחד

5 טיפים למובילים מצליחים

כיצד חברת הובלה צריכה לנהוג בלקוחותיה – 5 טיפים:

דרך ארץ דרך ארץ קודמת לכל ולקוחות אוהבים חברות שנוהגות בהם בכבוד, במיוחד בתחום כמו הובלות לכן השקיעו ביחס אישי אדיב ללקוחותיכם ותנו להם הרגשה שכשהם בוחרים בכם, הם לא רק מעבירים בית, הם עושים את זה עם שירותיה של חברה שהיא כמו משפחה חמה. לא רק שהם יהיו יותר שבעי רצון אם יהיה להם עם לי לדבר, קול זמין בכל עת שיפתור עבורם בעיות וייתן להם תמיכה במהלך מעבר דירה, שהנו תמיד זמן לא פשוט, הם ידאגו להפיץ את הבשורה ולהכניס לחיק משפחת ההובלות שלכם לקוחות חדשים.

יעילות ועמידה בזמנים

עמידה בזמנים אינה הצד החזק של חברות הובלות. או שלהרבה חברות נוח יותר לקבוע מספר עבודות ברצף בלי טווח ביטחון כדי להרוויח יותר ביום עבודה, או שפשוט לא אכפת להן משביעות רצון הלקוחות. שביעות רצון הלקוחות מבוססת על כך שתיתנו להם את מה שסיכמתם, בזמן שסיכמתם. היו שונים ותתעלו מעל הנורמה – הגיעו בזמן ודאגו שהמובילים שלכם יעבדו מקצב מהיר מבלי לבזבז את זמן הלקוחות ללא סיבה. על שירות יעיל אנשים מוכנים לשלם יותר, לתת טיפ גבוה יותר ולשבח בפני חברים, כל אלה מרכיבים הכרחיים להצלחתכם כחברת הובלות.

תשרו ביטחון במילים ובמעשים
78753026הפחד הכי גדול של אנשים שצריכים להשתמש בשירותי הובלות הוא נזקים לרכוש שלהם. אין להם הרבה שליטה על כך שכן אם הם שוכרים מחברת הובלות מובילים, הם לא יכולים לדעת שאלה ינהגו בעדינות ובכבוד הראוי עם חפציהם מפני שאינם מכירים אותם.

דאגו אתם להשרות ביטחון על לקוחותיכם ואת זה תוכלו לעשות בשתי דרכים:
1. כסו את ההובלות בביטוח, הסכימו לקחת אחריות על נזקים שעלולים להיגרם ובכך תשקיטו את הלקוחות הלחוצים.

2. הכשירו את המובילים שלכם וחנכו אותם להתנהגות נאותה עם רכוש הלקוחות, כדי שלפחות כשיהיו בסביבת הלקוח, יראו שחשוב להם לשמור על הרכוש שלם. גם אם הם יודעים מניסיון שהאגרסיביות שבה הם פועלים לא תשבור דבר, לפחות למראית עין, עדיף שיראו נכונות לשמור על ביטחון החפצים.

עובדים מקצועיים, משאיות איכותיות
שכרו עובדים מקצועיים, כאלה שיגיעו בזמן שנקבע ויעשו את עבודתם נאמנה. אין דבר שפוגע בשביעות רצון הלקוחות יותר ממובילים עצלנים. משאיות איכותיות, אטומות ובגדלים המתאימים להובלות חשובות לשמירה על הרכוש ולשם יצירת מראית עין חיובית אצל הלקוחות לגבי החברה.

מחיר ללא תחרות, עד כמה שניתן
לא כל חברה יכולה להבטיח מחיר נמוך ולשבור את השוק ואין שום סיבה לעשות כן, הרי בסופו של דבר אתם רוצים להרוויח. אבל תנו מחיר הולם ואף כדאי תמורת השירות שאתם מספקים ואל תנסו לעשוק את הלקוחות. לקוחות שמרגישים כמו פראיירים בסיום העבודה, ישמחו, לצערכם, לשתף בכך את חבריהם.

מנהל אתר • אוקטובר 31, 2013


Previous Post

Next Post