עוברים דירה

נעבור את זה יחד

מובילים, מה הלקוחות שלכם רוצים?

חברת הובלות טובה יודעת להגדיר לעצמה מה החזון שלה לפועלה וכיצד היא הולכת לממש אותו בכל שלב משלבי התקדמותה והתפתחותה. אספקט משמעותי שעל חברת ההובלות להבין כדי לצלוח את שוק המובילים היא מה הלקוחות רוצים.

הדייג, החכה והדג – חברת ההובלות, המובילים והלקוחות

שביעות רצון מההובלהמטאפורת הדייג והדג שאומרת שדייג טוב מצליח לתפוס הרבה דגים, לא רק בגלל שפיתח מיומנויות גבוהות עם החכה שלו, אלא דווקא בגלל שהוא מבין את הדגים שהוא אמור לדוג, מסבירה היטב את הצורה שבה חברות בכלל וחברות הובלות בפרט צריכות לחשוב כדי להצליח בתחומן.

המשמעות של המטאפורה היא שכדי שחברת ההובלות שלכם תצליח, לא די בכך שיהיו לכם את המשאיות הגדולות והאיכותיות ביותר והמובילים החזקים ביותר, אתם צריכים לדעת איך הלקוחות שלכם חושבים כדי להבין איך לקלוע לטעמם ולגרום להם לחזור ולהשתמש בשירותי ההובלות שלכם בעתיד, ולהבדיל מסיפור הדייג והדג – גם יוכלו ואף ישמחו להמליץ עליכם לאחרים.

איך תדעו מה הלקוחות שלכם רוצים משירותי הובלות?

לכאורה נראה די ברור מה לקוחות רוצים כשהם מזמינים שירותי הובלות – הם רוצים מובילים שיעבירו את חפציהם מדירה אחת לאחרת. אבל אם מסתכלים קצת יותר עמוק, סביר שזה רק מה שמעל פני השטח והרצון האמיתי שלהם הוא דווקא נוחות.

לא רק זה, גם אם אתם מבינים שעליכם לפנות לרצון בנוחות, איך תציעו שירותי הובלות מתאימים? על מה עליכם לשים דגש – על איכות, אמינות, בטיחות… על מה?
ישנן מספר דרכים שיוכלו להבהיר לכם מה הלקוחות של שירותי הובלות רוצים וכיצד תוכלו לענות על ציפיותיהם:
היכנסו לנעלי הלקוחות – שימו עצמכם במקומם, זה לא אמור להיות מסובך מדי שכן כל אחד ואחת נזקק לשירותי הובלות בשלב כזה או אחר. חישבו מה אתם כלקוחות הייתם מצפים, רוצים ומקווים לקבל. שאלו גם עובדים, שותפים ומכרים וכך תבינו יותר טוב איך לקוחותיכם מסתכלים על שירותי ההובלות שלכם ומה הם רוצים.

סקרי לקוחות ומחקרים – סקרי לקוחות אנונימיים ומחקרים חיצוניים שחברות עושות לפני שהן נכנסות לשוק מסוים, או שאתם יכולים להזמין מחברת מחקר חיצונית כדי להתאים עצמכם ביתר דיוק לשוק, יכולים לחשוף בפניכם רצונות חבויים שלא ידעתם עליהם ומתן מענה עליהם יעלה פלאים את שביעות הרצון משירותי ההובלות שאתם מציעים.

שאלו אותם – לאחר שאתם מספקים שירות הובלות ללקוח, תוכלו לבצע סקר שביעות רצון. התקשרו ללקוחות או, תנו להם שאלון קצר בסיום העבודה ומתוך תשובותיהם תוכלו לגלות מה הצרכים הגלויים שלהם (שאולי לא היו עד אז ברורים וגלויים לכם) והאם אתם עמדתם בציפיות.

סקר שביעות רצון שכזה כדאי גם להעביר לאחר שאתם מבצעים שינויים בצורת מתן שירותי ההובלות ומיישמים את מה שלמדתם אודות לקוחותיכם, כדי לראות אם באמת הצלחתם להבין מה הם רוצים.

מנהל אתר • אוקטובר 6, 2013


Previous Post

Next Post